Safety - kläder, handskar och personlig skyddsutrustning 120 Facility - hygien och städ 117 Procurator AB 66 Personlig skyddsutrustning 37 handskar och personlig skyddsutrustning 29 Safety - kläder 29 Facility - restaurang och catering 23 Worksafe 22 arbetskläder 22 KBM 20 fallskydd 19 Arbetsmiljöverket 17 hörselskydd 17 Arbetsmiljö 16 Procurator 15 PPE 14 Lokalvård 14 bakterier 13 smitta 13 fallskyddsutrustning 12 Engångshandskar 12 virus 12 Handdesinfektion 12 KBM Professional 12 andningsskydd 12 fallskyddsutbildning 10 Första Hjälpen 10 handhygien 10 ergonomi 10 vinterkräksjuka 10 CleanPilot 10 smittspridning 10 arbetsskor 9 skyddsutrustning 9 Procuratorbutik 9 Skyddsskor 8 utbildning 8 Hygien 8 städbranschen 8 arbetshandskar 8 Supplies Direct 8 Tork 8 Procurator Academy 8 tvål 7 solskydd 7 Hjärt- och lungräddning 7 KBM Disinfection by LifeClean 7 torkpapper 7 toalett 7 Packaging - förpackningslösningar 7 skyddsglasögon 7 Hi-Vis 7 restaurang 6 nitrilhandskar 6 Desinfektionsmedel 6 städning 6 pappershanddukar 6 smuts 6 Hörselkåpa 6 microfiberduk 6 Supplies Direct City 6 SavePro 6 influensa 6 skyddshjälm 6 Svanen 6 skyddskläder 6 salmonella 5 färgkodning 5 Mässa 5 Servetter 5 Visibility 5 ögonskydd 5 fallolyckor 5 Duka 5 Räddningstjänst 5 Datec 5 Desinfektion 5 campylobacter 5 Calicivirus 5 städkemikalier 5 Varselplagg 5 Duni 5 hörselproppar 5 vinylhandskar 5 huvudskydd 4 Deb Stoko 4 bullertermometer 4 sjuk 4 riskanalys 4 tvätta händerna 4 städa 4 sjukdom 4 vattenpelare 4 sanering 4 hjärtstartare 4 sjukdomar 4 magsjuka 4 KBM Powermop 4 sjukskrivning 4 buller 4 miljömärkning 4 hygienkrav 4 arbetsbyxor 4 mikrofiber 4 Katrin 4 vinterhandskar 4 syntetmaterial 4 sporer 4 Städduk 4 städare 4 Cederroth 4 säckar 4 microfiber 4 Servettvikning 4 livsmedel 4 lokalvårdare 4 UV-strålning 4 fönsterputsmedel 4 dukning 3 professionell städning 3 solskyddsfaktor 3 förhöjd synbarhet 3 torr hud 3 städkem 3 PPE-förordning 3 Sievi 3 Facility 3 miljömärkt 3 Safety - kläder,handskar och personlig skyddsutrustning 3 KBM Disinfection 3 risker 3 städtips 3 miljövänligt 3 matsal 3 förkylning 3 toalettpapper 3 mögel 3 regnkläder 3 skumtvål 3 VAB 3 varselkläder 3 skyddshandskar 3 HLR 3 Arbetsmiljölagen 3 stendamm 3 Scott Safety 3 solglasögon 3 polyetenhandskar 3 KBM Easy Clean 3 system 3 andningsutrustning 3 dispensermaskin 3 Folkhälsomyndigheten 3 ögondusch 3 städkatalog 3 MRSA 3 antibiotikaresistens 3 logistik 3 färgkodat 3 heltäckande sortiment 3 arbetseffektivt 3 arbetsskada 3 lager-på-lager 3 Desinficering 3 vård av sjukt barn 3 kvartsdamm 3 Städ 3 profilkläder 3 hud 3 pH-värde 3 korttidsoverall 3 ergonomiskt 3 hudvård 3 sanera 3 rengöring 3 synbarhet 3 handskar 2 produktutveckling 2 våtservett 2 skyddssko 2 mopp 2 EN 172 2 arbetsplatsmatta 2 Facility Management 2 ftalater 2 Procurator Sverige AB 2 hygienutrymme 2 klädpolicy 2 mätinstrument 2 servering 2 pH 2 flytande tvål 2 regn 2 UV-skydd 2 asbest 2 damm 2 3M Peltor 2 Monitor 2 T-shirt 2 livsmedelsverket 2 marknadsföring 2 städprodukter 2 tvättmedel 2 lager 2 polyester 2 rengöringsmedel 2 Thinsulate 2 plåster 2 Papyrus Supplies 2 ID 2 rörelse 2 industri 2 shorts 2 olycksfall 2 facility services 2 rökdykare 2 Sundström 2 paus 2 förädling 2 mat 2 hygienprodukter 2 städutrustning 2 digitalisering 2 stöd 2 städprocess 2 desinficera 2 digitaliserad städning 2 Datec Konferensen 2018 2 energi 2 städleverantör 2 livsmedelsindustri 2 Tork FactoryWalk 2 Essity 2 Internet of Things 2 Personlig skyddsutrusning 2 AFS 2015:2 2 skydd 2 hudskydd 2 miljömärke 2 neutralt 2 mikroorganismer 2 tvålskum 2 Årets nyhetsrum 2016 2 sårtvätt 2 sitta 2 feta livsmedel 2 personliga skyddsprodukter 2 Worksafe Visibility 2 surt 2 torkmatta 2 Första hjälpen-utrustning 2 Conductive PU 2 pulvertvättmedel 2 handsprit 2 microfibermopp 2 basiskt 2 dödsolyckor 2 skyddsbyxor 2 tygtrasor 2 transfertryck 2 EcoDamp 2 hörselpropp 2 ProDamp 2 faropiktogram 2 hudkräm 2 EN ISO 20471 2 Clean & Facility 2 CE-märkning 2 nse 2 gummiskrapa 2 VABruari 2 räddningsövning 2 kompetensutveckling 2 eksem 2 Sanktionsavgift 2 Byggnadsarbetaren 2 städmetoder 2 vinterhud 2 träning 2 fukttransport 2 Best of the Best 2 Säkerhet 2 bomull 2 LED-ljus 2 Personal Protective Equipment 2 antibiotika 2 smittskydd 2 fleecejacka 2 skyddskängor 2 toaletter 2 halvmask 2 moppar 2 Duk 2 arbetsjacka 2 samarbetsavtal 2 vikan 2 vattentät 2 inRiver PIM 2 Metsä Tissue 2 IoT 2 skaljacka 2 Liljeholmens 2 Skanska Safety Week 2 Vepa 2 UV 2 syntetiskt läder 2 städmaskin 2 Stearinljus 2 knäskydd 2 3M 2 Vileda 2 dämpningsvärde 2 solkräm 1 lia 1 spiktrampskydd 1 tomten 1 förbrukningsvaror 1 sulor 1 gemenskap 1 riksbyggen 1 emballage 1 vepor 1 tvätta 1 PELTOR 1 fett 1 brodyr 1 skyddsoverall 1 trämöbler 1 bullermätare 1 andningsmask 1 bandage 1 ramavtal 1 gym 1 lungsjukdom 1 dålig lukt 1 Eliminate 1 dispenser 1 dammvippa 1 inläggssula 1 partikelfilter 1 inhyrd personal 1 skovård 1 räddningstjänsten 1 stoko 1 diskduk 1 arbetstidslagen 1 ambulans 1 brandman 1 kostnadskontroll 1 färgtest 1 visma 1 UV-strålar 1 vinterkräksjukan 1 betyg 1 vår 1 SKL Kommentus 1 personalpolitik 1 alla hjärtans dag 1 kläder 1 prova kläder 1 fika 1 vårdpersonal 1 te 1 upphandling 1 försäljning 1 avlopp 1 miljöeffekt 1 produktinformation 1 image 1 sandal 1 regelverk 1 Camping 1 fikapaus 1 ljusslinga 1 engångsduk 1 dukar 1 kräksjuka 1 syrebrist 1 webbshop 1 smärta 1 First aid 1 förvaring 1 byggbranschen 1 svetshjälm 1 aptitretare 1 midsommar 1 viktnedgång 1 öronproppar 1 farosymboler 1 vägarbete 1 svetsrök 1 statisk elektricitet 1 zeoliter 1 batteri 1 seminarium 1 uteservering 1 offentlig toalett 1 influensavirus 1 idrottsanläggning 1 Human Bridge 1 riskanalyser 1 arbetsförmåga 1 solförmörkelse 1 legionella 1 styrka 1 vending machine 1 ventilation 1 äldreboende 1 vila 1 Håkan Roos 1 filter 1 hudrengöring 1 frostskydd 1 arbetsmiljöfrågor 1 ansvar 1 allergener 1 hjälpmedel 1 sjukfrånvaro 1 matrester 1 hjärtstopp 1 kontorsmaskiner 1 aptit 1 arbetsplatsolyckor 1 brandfilt 1 Product Information Management 1 ust 1 smak 1 städvagn 1 olja 1 influensavaccin 1 polyamid 1 kemikalier 1 UVB 1 biståndsorganisation 1 UVA 1 streetwear 1 ljus 1 livslängd 1 workwear 1 läkemedelsbranschen 1 hushållspapper 1 artros 1 HEPA 1 produktuveckling 1 asbestsanering 1 matservering 1 IR-kamera 1 Komposterbar 1 skosnören 1 gränsvärden 1 diskborste 1 restaurangtoalett 1 färger 1 luftföroreningar 1 webbutik 1 vattentäthet 1 rekrytering 1 miljö 1 dammpartiklar 1 Bluetooth 1 värmekamera 1 hjärtsäker arbetsplats 1 ledsjukdom 1 arbetsplats 1 appar 1 engångsprodukter 1 grilla 1 vägglöss 1 friskabrandmän 1 putsa fönster 1 osund konkurrens 1 fönsterputs 1 säkerhetskrav 1 brännskada 1 eu-direktiv 1 kräkningar 1 Landskrona 1 hudsprickor 1 måltid 1 ce 1 städmaterial 1 bordtennis 1 cistern 1 vinyl 1 kyckling 1 hotell 1 vårsol 1 fingeravtryck 1 rivningsarbete 1 trädäck 1 avdrag 1 kortärmad 1 tensider 1 träolja 1 skägg 1 fläckar 1 återhämtning 1 ull 1 marknad 1 idrottsarena 1 Visa alla taggar