Safety - kläder, handskar och personlig skyddsutrustning 122 Facility - hygien och städ 94 Procurator AB 63 Personlig skyddsutrustning 29 KBM 19 Worksafe 19 fallskydd 18 Facility - restaurang och catering 18 hörselskydd 17 arbetskläder 17 Arbetsmiljö 14 Arbetsmiljöverket 14 bakterier 12 Procurator 11 smitta 11 fallskyddsutrustning 11 Första Hjälpen 10 KBM Professional 10 virus 10 andningsskydd 10 ergonomi 10 Engångshandskar 10 vinterkräksjuka 9 handdesinfektion 9 Safety - kläder 9 handskar och personlig skyddsutrustning 9 Skyddsskor 8 smittspridning 8 Tork 8 arbetsskor 8 arbetshandskar 7 Lokalvård 7 Packaging - förpackningslösningar 7 PPE 7 handhygien 7 fallskyddsutbildning 7 solskydd 7 skyddsutrustning 7 torkpapper 6 skyddskläder 6 pappershanddukar 6 microfiberduk 6 Hörselkåpa 6 skyddshjälm 6 utbildning 6 städbranschen 6 Supplies Direct 6 Procurator Academy 6 Supplies Direct City 6 tvål 6 toalett 6 Hygien 6 Hi-Vis 5 CleanPilot 5 färgkodning 5 vinylhandskar 5 Duni 5 SavePro 5 hörselproppar 5 smuts 5 Hjärt- och lungräddning 5 städkemikalier 5 Räddningstjänst 5 nitrilhandskar 5 skyddsglasögon 5 Duka 5 Servetter 5 KBM Powermop 4 Mässa 4 restaurang 4 UV-strålning 4 sjukskrivning 4 säckar 4 Städduk 4 Deb Stoko 4 sjukdom 4 vattenpelare 4 sjukdomar 4 hygienkrav 4 Varselplagg 4 influensa 4 mikrofiber 4 Katrin 4 Visibility 4 buller 4 miljömärkning 4 städning 4 salmonella 4 Servettvikning 4 tvätta händerna 4 microfiber 4 städa 4 Svanen 4 huvudskydd 4 syntetmaterial 4 magsjuka 4 bullertermometer 4 fönsterputsmedel 4 fallolyckor 4 Cederroth 4 hjärtstartare 4 livsmedel 4 Procuratorbutik 4 lokalvårdare 4 Calicivirus 4 risker 3 professionell städning 3 sjuk 3 arbetsskada 3 arbetsbyxor 3 Städ 3 solskyddsfaktor 3 skumtvål 3 Scott Safety 3 sanera 3 förhöjd synbarhet 3 ergonomiskt 3 Arbetsmiljölagen 3 system 3 skyddshandskar 3 vård av sjukt barn 3 campylobacter 3 förkylning 3 pH-värde 3 Facility 3 regnkläder 3 heltäckande sortiment 3 färgkodat 3 arbetseffektivt 3 städkatalog 3 städare 3 logistik 3 vinterhandskar 3 riskanalys 3 sporer 3 toalettpapper 3 städtips 3 ögondusch 3 HLR 3 miljövänligt 3 matsal 3 miljömärkt 3 lager-på-lager 3 dispensermaskin 3 dukning 3 Desinfektionsmedel 3 Desinfektion 3 korttidsoverall 3 ögonskydd 3 KBM Disinfection by LifeClean 3 MRSA 3 andningsutrustning 3 Datec 3 ftalater 2 faropiktogram 2 arbetsjacka 2 Personlig skyddsutrusning 2 tvättmedel 2 tvålskum 2 knäskydd 2 hud 2 mopp 2 VAB 2 pH 2 rengöring 2 Best of the Best 2 Sanktionsavgift 2 inRiver PIM 2 hudkräm 2 energi 2 Sievi 2 varselkläder 2 Folkhälsomyndigheten 2 Metsä Tissue 2 3M Peltor 2 neutralt 2 handsprit 2 plåster 2 industri 2 städprodukter 2 UV 2 basiskt 2 stöd 2 surt 2 räddningsövning 2 feta livsmedel 2 olycksfall 2 mat 2 kvartsdamm 2 Conductive PU 2 Vepa 2 Papyrus Supplies 2 nse 2 Duk 2 paus 2 sanering 2 solglasögon 2 vattentät 2 asbest 2 kompetensutveckling 2 skaljacka 2 torr hud 2 profilkläder 2 Essity 2 rengöringsmedel 2 arbetsplatsmatta 2 mögel 2 CE-märkning 2 AFS 2015:2 2 sårtvätt 2 Procurator Sverige AB 2 mikroorganismer 2 Liljeholmens 2 Stearinljus 2 städleverantör 2 mätinstrument 2 marknadsföring 2 PPE-förordning 2 syntetiskt läder 2 Första hjälpen-utrustning 2 polyester 2 städkem 2 skydd 2 hudvård 2 gummiskrapa 2 sitta 2 dämpningsvärde 2 Tork FactoryWalk 2 hörselpropp 2 EN 172 2 handskar 2 regn 2 städmaskin 2 Worksafe Visibility 2 personliga skyddsprodukter 2 torkmatta 2 rörelse 2 EcoDamp 2 ProDamp 2 produktutveckling 2 livsmedelsindustri 2 Facility Management 2 Thinsulate 2 facility services 2 tygtrasor 2 Datec Konferensen 2018 2 fleecejacka 2 polyetenhandskar 2 microfibermopp 2 antibiotikaresistens 2 kbm easy clean 2 transfertryck 2 smittskydd 2 flytande tvål 2 samarbetsavtal 2 synbarhet 2 fukttransport 2 förädling 2 skyddsbyxor 2 städutrustning 2 pulvertvättmedel 2 Sundström 2 halvmask 2 moppar 2 rökdykare 2 Byggnadsarbetaren 2 LED-ljus 2 damm 2 3M 2 bomull 2 vikan 2 Årets nyhetsrum 2016 2 stendamm 2 eksem 2 städmetoder 2 hudsprickor 1 bandage 1 andningsmask 1 bullermätare 1 skyddsoverall 1 PELTOR 1 rivningsarbete 1 trädäck 1 tensider 1 träolja 1 sulor 1 förbrukningsvaror 1 spiktrampskydd 1 gasmask 1 byggarbetsplatser 1 kompress 1 stålhätta 1 arbete på hög höjd 1 smittorisk 1 brandrök 1 silos 1 arbetsdag 1 mikrober 1 Hygienveckan 1 nordic safety expo 1 trätrall 1 tomtedräkt 1 logistikytor 1 Skanska Safety Week 1 IoT 1 brunn 1 tvätta händer 1 infographics 1 rspo 1 arbetssjukdomar 1 storleksguide 1 skyddsdräkt 1 Brage 1 UV-index 1 spola 1 varningsskyltar 1 inkomstbortfall 1 kroppshållning 1 fet mat 1 skaderisk 1 fönsterskrapa 1 clostridium difficile 1 antibiotikaresistenta bakterier 1 farliga kemikalier 1 flanell 1 belastningsskada 1 vinterkänga 1 ljushållare 1 arbetsbyxa 1 varselbyxor 1 låsbar 1 skyddskängor 1 skoskydd 1 montagehandskar 1 Personal Protective Equipment 1 svetsstänk 1 glöggfika 1 Gasmätare 1 vinterhud 1 skotta säkert 1 mikroplaster 1 vita skor 1 tekniskt skydd 1 arbetsplagg 1 magsjukdomar 1 engångskläder 1 kemikalieindustri 1 klätterhjälm 1 machokultur 1 utprovning 1 zdenko topolovec 1 solskyddsprodukter 1 nitril 1 dammsugarfilter 1 kalkavlagring 1 torkduk 1 svetsglasögon 1 Desinficering 1 Årets nyhetsrum 1 julkalas 1 fosfater 1 Straffavgift 1 antireflexbehandling 1 frysa 1 festivalmat 1 vabruari 1 Hygien och städ 1 dygnet runt-lager 1 clarion hotel & congress malmö live 1 Brage Protective 1 saverent 1 ergonomiskt knivskaft 1 arbetsjackor 1 clean & faclity-mässan 2014 1 nordic safety expo 2014 1 elmia städ 2014 1 rökdykning 1 dot-system 1 hälsofarlig arbetsmiljö 1 fallskyddskontroll 1 årets nyhetsrum 2014 1 nominerad årets nyhetsrum 2014 1 VQE 1 kemskyddsdräkt 1 kemskyddsstövlar 1 arbetssko 1 skotta snö från tak 1 fastighetsägares ansvar 1 worksafe p30-101 1 samaritan pad 500p 1 inlägssula 1 en iso 20471 1 fönsterpäls 1 klickskrapa 1 lärande i yrkeslivet 1 procuratorbutiken i umeå 1 Altair 1 dryckesindustri 1 ultrahygieniskt skaft 1 tork easy handling™ 1 skyddssko 1 sievi viper 1 clean 2015 1 3m peltor earbuds 1 kbm steel 1 conformité européenne 1 kemiska riskkällor 1 kemiska arbetsmiljörisker 1 rusta huden 1 mikrofiberdukar 1 mikrofibermoppar 1 Solid Gear 1 korgglasögon 1 pe-handskar 1 eg-förordningar 1935/2004 1 hygienveckan 2015 1 blinka lilla stjärna 1 god handhygien 1 zinnerska cirkeln 1 tyst arbetsmiljö 1 bullerindikator 1 KBM Cleaning Solutions 1 kbm-katalog 1 sos barnbyar katastroffond 1 #vivillhjälpa 1 innersula 1 kbm power pads 1 städguiden 1 första hjälpen skåp 1 Catena 1 porelle 1 nötskinn 1 getskinn 1 syntetiskt foder 1 konserthall 1 tvättpäls 1 paraffinljus 1 Bus eller godis 1 vattentäta handskar 1 städa i skolor 1 tork rengöringsduk 1 nonwoven rengöringsduk 1 elastan 1 coolmax 1 stövelskydd 1 ultra safe technology 1 rengöringsutrustning 1 rengöringsredskap 1 Mårten Widborg 1 städguide 1 vika servetter 1 festlig dukning 1 service av fallskydd 1 besiktning och kontroll av fallskydd 1 Worksafe Add Visibility 1 stokoderm frost 1 fallskyddsdag 1 Volvo Cars Quality Excellence Award 1 fallskyddsdagar 1 räddningshjälm 1 Räddningstjänst Halmstad 1 Katrin IQ pappersskola 1 UVC 1 UVA-strålar 1 UVB-strålar 1 UVC-strålar 1 vadderad väst 1 Dominator R6 1 valnötsskalpulver 1 majsgranulat 1 fritt från lösningsmedel 1 grov smuts 1 Inpeople 1 Business Development Intelligence 1 blodstoppare 1 brännskadegel 1 Första Hjälpen-station 1 MicroOne 1 Maskin- & Facilitydagar 2016 1 Stokoderm 1 BOA® 1 snörningsmekanism 1 lufttork 1 antiseptiska dukar 1 handlotion 1 drömtoalett 1 trekvartsshorts 1 kökssvamp 1 glas- och gaffelsymbol 1 hudskyddskräm 1 puderfria handskar 1 pH-skala 1 rengöringssvamp 1 Uvicator 1 andasfunktion 1 handledssupport 1 ryggsuport 1 armbågssupport 1 iläggssula 1 fotvalv 1 Visa alla taggar