Nyhet -
Så lär vi oss av våra utmaningar
Om kunden inte får den information som behövs i en webbutik söker sig kunden vidare till nästa. Därmed gör kunden sina inköp någon annanstans också. Det är en enkel men smärtsam logik i konkurrensen om kunderna i dagens webbhandel.
Scenariot är en ständig utmaning för företag som driver webbutik. Vi väljer att se på det som en värdefull påminnelse om de behov som kunder har. Det är vägledande för oss i vårt kontinuerliga utvecklingsarbete av vår webbutik www.procurator.net
Vi har anpassningsbara tekniska lösningar för att kunden snabbt och lätt ska få svar på sina sökningar i vår webbutik där vi har produkter som exempelvis personlig säkerhetsutrustning, städ- och hygienprodukter.
Lösningarna stödjer inte bara kundens sökarbete utan även vårt interna arbete på ett effektivt och utvecklande sätt. En av våra lösningar - inRiver PIM, gör att vi kan bemöta externa och interna behov på ett flexibelt sätt i hanteringen av produktinformation i vår webbutik.
Lösningen har till och med hjälpt oss kartlägga var vi behöver göra förbättringar på ett berikande och lärorikt sätt.
LYSSNA PÅ HUR VI GÖR DET
Låt Kristian Grönvall, marknadschef på Procurator, berätta mer för dig i ett filmklipp: inRiver brings flexibility and speed to Procurator, www.inriver.com